maspob
maspob
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است قالب وبلاگ
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

مزاياي استفاده از ميز و صندلي پلاستيكي براي كودك
دلايل زيادي وجود دارند كه موجب مي‌شوند استفاده از ميز و صندلي پلاستيكي براي كودكان بسيار مناسب‌تر از انواع ديگر ميز و صندلي باشد. در ادامه به بررسي اين دلايل مي‌پردازيم.
طراحي مخصوص
يكي از اصلي‌ترين دلايل، طراحي و توليد اختصاصي ميز و صندلي پلاستيكي كودك است. ميز و صندلي‌هاي پلاستيكي را در انواع رنگ‌ها و طرح‌هاي مورد پسند كودكان مي‌سازند. علاوه بر آن، اندازه اين ميز و صندلي‌ها، كاملا مناسب كودكان است. به طوري كه براي استفاده از آن‌ها نياز به كمك ندارند. علاوه بر آن اندازه اين ميز و صندلي‌ها براي كودكان بسيار مناسب است؛ در نتيجه براي نشستن به روي صندلي نيازي به كمك نخواهند داشت.

طراحي ميز و صندلي پلاستيكي كودك با در نظر گرفتن استانداردهاي ايمني كودكان ساخته مي‌شوند. يكي از مهم‌ترين استانداردهايي كه در ساخت ميز و صندلي پلاستيكي كودك استفاده مي‌شود، طراحي لبه‌هاي آن‌ها به صورت گرد است. در واقع اين ميز و صندلي‌ها لبه‌هاي تيزي ندارند.
مزيت ديگري كه طراحي ميز و صندلي پلاستيكي كودك دارد، وجود مدل‌هاي مختلف است. از مدل‌هاي پرطرفدار ميز و صندلي‌هاي پلاستيكي كودك، مي‌توان ميز و صندلي عروسكي، ميز و صندلي پلاستيكي تاشو، ميز و صندلي رنگي، ميز تحرير پلاستيكي را نام برد. هر كدام از اين مدل‌ها به تنهايي داراي ويژگي‌هايي هستند. براي مثال ميز و صندلي‎هاي عروسكي يا رنگي، براي كودكان جذابيت زيادي دارند و آن‌ها را به استفاده از ميز و صندلي تشويق مي‌كنند. در مقابل مي‌توانيد ميز و صندلي‌هاي پلاستيكي تاشو را پس از اتمام كار كودك‌تان جمع كنيد تا فضاي كمي اشغال كنند.

وزن سبك
وزن سبك ميز و صندلي پلاستيكي كودك، مزيتي ديگر براي استفاده از آن‌ها براي كودكان است. وزن سبك ميز و صندلي پلاستيكي به كودك اين امكان را مي‌دهد تا به تنهايي قادر به حمل اين ميز و صندلي‌ها باشد. وزن سبك ميز و صندلي پلاستيكي بسياري از خطرات را كم مي‌كند. براي مثال هنگام جابه‌جايي به كودك صدمه‌اي وارد نمي‌شود. علاوه بر آن اگر هنگام جابه‌جايي صندلي به روي كودك بيافتد، آسيبي به كودك نخواهد رساند.

قابليت شست و شو
از مزاياي ديگري كه مورد توجه تعدادي زيادي از پدرها و مادرها قرار مي‌گيرد، قابليت شست و شوي ميز و صندلي پلاستيكي است. اين قابليت از اين نظر مزيت محسوب مي‌شود كه كودكان در هنگام بازي يا غذا خوردن امكان دارد ميز و صندلي را كثيف كنند. در اين مواقع تميز كردن ميز و صندلي‌هاي معمولي كمي دشوار خواهد بود. ميز و صندلي‌ پلاستيكي كودك به دليل جنسي كه دارند، به راحتي با يك دستمال تميز مي‌شوند؛ حتي در صورت نياز مي‌توان ميز و صندلي‌هاي پلاستيكي را شست.

به دليل آسان بودن تميزكاري ميز و صندلي‌هاي پلاستيكي، احتمال آلوده شدن آن‌ها به عوامل ميكروبي نيز بسيار كم است. چرا كه به راحتي مي‌توان آن‌ها را شست و عوامل ميكروبي و ويروسي را از بين برد.

مقاومت در برابر شكستگي
امروزه ميز و صندلي‌هاي پلاستيكي را طوري مي‌سازند كه در برابر ضربه و شكستگي مقاومت بالايي از خود نشان دهند. كودكان هنگام بازي كمي سر به هوا هستند، بنابراين ممكن است به ميز و صندلي‌ها آسيب وارد كنند. از اين نظر، مقاومت بالاي اين ميز و صندلي‌ها، باعث مي‌شود تا در هنگام بازي كودكان، آسيبي به ميز و صندلي وارد نشود.

مقرون به صرفه
استفاده از ميز و صندلي پلاستيكي براي اتاق كودك بسيار مقرون به صرفه‌تر از خريد ميز و صندلي چوبي يا پارچه‌اي است. احتمال دارد ميز و صندلي‌هاي اتاق كودكان به دلايل زيادي دچار پارگي، خرابي يا لكه‌هايي شوند كه به راحتي قابل پاك كردن نيستند، بشوند. در اين صورت هربار نياز است كه ميز و صندلي‌هاي كودك خود را عوض كنيد؛ در حالي كه احتمال آسيب ديدن يا كثيف شدن ميز و صندلي پلاستيكي به طوري كه غير قابل رفع كردن باشد، بسيار كم است.
https://naserplast.com/

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ بهمن ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۱۷:۵۵ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی