maspob
maspob
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است قالب وبلاگ
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

وكالت :
وكالت به معناي واگذار كردن است. مي توان گفت كه وكالت يك نوع عقد(عهد) است كه در آن ، يك نفر ، فرد ديگري را نايب خود مي كند تا يكسري از امور او را انجام دهد. افراد براي حل مشكلات حقوقي و قضايي خود از يك وكيل كمك مي گيرند. استفاده از يك وكيل باعث مي شود تا روند رسيدگي به پروند سرعت بيشتري بگيرد. يك وكيل خوب با استفاده از تجربه خود قادر است تا به راحتي پيچيدگي هاي مسير پرونده را پشت سر بگذارد.
وكيل :
در واقع وكيل فردي است كه مي تواند در شرايط مختلف به افراد كمك كند تا به راحتي مسائل خود را حل كنند. يك وكيل خوب با استفاده از تخصص و مهارت خود مي تواند بهترين راه حل را در كمترين زمان به كار گيرد. البته بايد توجه داشت كه وكالت، شغلي دشوار است. يك وكيل خوب داراي ويژگي هاي خاصي است كه باعث موفقيت او در پرونده هاي مختلف مي شود. دليل اين امر هم پيچيدگي هاي قانوني مي باشد. بهترين وكيل براي رسيدن به موفقيت، از هوش و مهارت هاي خود استفاده مي كند. او با اعتماد به نفس بالاي خود قادر است تا راه حل مناسب را براي مراجع خود به كار گيرد.
خصوصيات يك وكيل خوب :
از خصوصيات بارز وكيل خوب مي توان به دقت و هوش بالا، داشتن قدرت تجزيه و تحليل، درايت، رازداري، قدرت سخنوري بالا و ... اشاره كرد. همچنين او بايستي اطلاعات نسبي در زمينه هاي مسائل مالي، علوم جامعه شناسي، انسان شناسي، روانشناسي و فلسفه داشته باشد. آگاهي از اين علوم به او كمك مي كند تا شناخت درستي نسبت به افراد و عملكرد آنها داشته باشد.
بهترين وكيل :
بهترين وكيل براي رسيدن به هدف خود از روش هاي مختلفي استفاده مي كند. او در ابتدا با مراجعين خود صحبت مي كند و به آنها مشاوره مي دهد. سپس پيش نويس ها، قراردادها و نامه هاي مورد نياز را تهيه مي كند. يك وكيل خوب به طور منظم در جلسات دادگاه حضور پيدا مي كند و به دفاع از مراجع خود مي پردازد. بهترين وكيل فردي است كه زمان كافي را براي پرونده مراجع قرار مي دهد تا مدارك و مستندات كافي را براي دفاع از حقوق موكل خود فراهم كند.
مسائل مراجعين در زمينه هاي مختلفي مانند قانون مدني و خانواده، دادخواهي، آسيب هاي شخصي، انحصار وراثت، مشاوره و انجام امور مربوط به بخش هاي تجاري، مشاوره هاي خصوصي و ... مي باشد. معمولا يك وكيل در زمينه اي خاص از وكالت فعاليت مي كند. اين امر باعث مي شود تا تمركز و تخصص كافي را در اين زمينه داشته باشد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۰۷:۲۵ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی