maspob
maspob
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است قالب وبلاگ
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

اول، شما به طعم و مزه بيشتري نياز داريد كه ادويه طبيعي مي تواند به ارمغان بياورد، دوم اينكه، فوايد سلامتي زيادي دارد، چون گياهان و ادويه جات حاوي آنتي اكسيدان ها، مواد معدني، ويتامين ها و خواص دارويي منحصر به فرد هستند. در بين آن ها، گياهان و ادويه مي توانند به شما كمك كنند وزن بدن را كاهش دهيد. بنابراين اگر مي خواهيد وزن بيشتر كاهش دهيد، ادويه اضافه كنيد.

چربي شكم پهلو

گياهان و ادويه هاي مفيد براي رفع چربي شكم و پهلو
1. جينسينگ
جينسينگ توانايي افزايش سطح انرژي و متابوليسم را دارد. به طور خاص با مزيت كاهش وزن در ارتباط بوده و مطالعه نشان مي دهد كه موش هاي چاق و ديابتي كه جينسيگ خوردند،نه تنها در حساسيت انسولين بهبود يافته بلكه مقدار قابل توجهي از وزن را بعد از 12 روز از دست داده اند.

2. فلفل قرمز براي آب كردن چربي شكم و پهلو
كپسايسين، ممكن است به مبارزه با چاقي با كاهش جذب كالري، كاهش سطح چربي، و ايجاد تغييرات مفيد پروتيين در بدن كمك كند. بخشي از مزايا ممكن است به دليل پتانسيل گرمايي كپسايسين باشد چون ماده اي گرم است و ممكن است به طور موقت در بدن افزايش يابد، كه در آن بدن چربي را براي ايجاد گرما، با اثرات سودمند متابوليسم و ذخيره سازي چربي مي سوزاند.

تحقيقات نشان مي دهند كه مصرف مواد گرم ممكن است متابوليسم را تا 5 درصد افزايش دهد و ميزان سوختن چربي را تا 16 درصد افزايش مي دهد. ممكن است حتي به خنثي كردن كاهش نرخ متابوليك كه اغلب در طول كاهش وزن رخ مي دهد، كمك كند.

فلفل قرمز

3. كاهش چربي شكم و پهلو با دارچين
اين ادويه به افزايش متابوليسم كمك مي كند و همچنين فوايد قابل توجهي براي تنظيم قند خون دارد و آن را چاشني خوبي براي افراد مبتلا به ديابت يا قبل از ديابت قرار مي دهد.

دارچين به طور قابل توجهي سطح قند خون،تري گليسريد ، كلسترول (بد)، و ميزان كلسترول كلي را در افراد مبتلا به ديابت نوع 2 كاهش داده و ميزان كلسترول گلوكز را تا حدود 20 بار افزايش مي دهد كه به طور قابل توجهي توانايي تنظيم قند خون را افزايش مي دهد.

دارچين

4. فلفل سياه براي لاغري چربي شكم و پهلو
فلفل سياه حاوي ماده اي به نام پيپرين است كه نه تنها طعم تندي به آن مي دهد، بلكه تشكيل سلول هاي چربي جديد را نيز مسدود مي كند. وقتي همراه با كپسايسين و مواد ديگر تركيب مي شود، نيز كالري به ميزان چيزي كه در 20 دقيقه پياده روي مي سوزانيد مي سوزاند فلفل سياه همچنين دسترسي زيستي به تمام مواد غذايي ديگر را افزايش مي دهد و آن را تقريبا به انتخابي سالم تبديل مي كند.

فلفل سياه

5. قاصدك مناسب چربي شكم و پهلو
هر بخشي از قاصدك، خوردني و سرشار از مواد مغذي است چون آن ها به كاهش هضم كمك مي كنند،و مي توانند باعث شوند كه احساس سيري طولاني تري داشته باشيد و به حفظ وزن سالم كمك كنيد.

قاصدك داراي خواص آنتي اكسيداني و تركيبات كريستالي تلخ به نامTaraxacin levulin و همراه باinulin و هستند كه اين تركيبات تصور مي كنند برخي از ويژگي هاي درماني آن را توضيح مي دهند.

علاوه بر اين سرشار از فيبر رژيمي هستند، حاوي بتا، ويتامين ب1، ويتامين و مواد معدني هستند و براي نرمال كردن قند خون و كلسترول، و همچنين تميز كردن كبد مشهور هستند.

قاصدك

6. با خردل به جنگ چربي شكم و پهلو برويد
گياه خردل در واقع جز خانواده كلم (كلم بروكلي، كلم و كلم بروكسل)قرار دارد. نشان داده مي شود كه دانه هاي خردل 25 درصد نرخ متابوليك را افزايش مي دهند كه به اين معني است كه كالري بيشتري را به طور موثربسوزانيد در واقع، روزانه 3/5 قاشق چاي خوري از دانه هاي خردل كمك مي كند كه 45 كالري اضافي دريك ساعت بسوزانيد.

7. با زردچوبه چربي شكم و پهلو را آب كنيد
اگر شما يكي از طرفداران كاري هستيد، احتمالا طرفدار زرد چوبه هم هستيد، چون اين ادويه نارنجي - زرد است كه باعث خوش رنگي غذا مي شود. كوركومين، يكي از تركيبات فعال، تشكيل بافت چربي را با سركوب كردن رگ هاي خوني مورد نياز براي تشكيل آن كاهش مي دهد و در نتيجه ممكن است به كاهش چربي بدن كمك كند.

كوركومين ممكن است براي درمان و جلوگيري ازچاقي يا بيماري هاي مزمن مرتبط با چاقي به عنوان برهمكنش با چندين مسير انتقال سيگنال كليدي در بدن منجر به پيشرفت هايي در مقاومت انسولين،افزايش قند خون ،افزايش چربي و ديگر علايم التهاب مرتبط با چاقي و اختلالات متابوليك شود.

زردچوبه

8. چربي شكم و پهلو را با زنجبيل كاهش دهيد
زنجبيل يكي ديگر از ادويه هاي گرم است كه خاصيت ضد التهابي دارد و به تسكين و آرام كردن روده كمك مي كند. تحقيقات همچنين نشان مي دهد كه زنجبيل ممكن است داراي ويژگي هايي باشد كه به افزايش سوخت و ساز كمك مي كند و همچنين تاثيراتي روي اشتها دارد كه نشان دهنده "نقش بالقوه زنجبيل در مديريت وزن" است.

9. هل از ادويه هاي ضد چربي شكم و پهلو
هل ، يك ادويه معطر با طعم شيرين و يك ادويه گرم ديگر است كه به افزايش متابوليسم كمك مي كند و ممكن است توانايي بدن براي سوزاندن چربي را افزايش دهد. هل يك گياه محبوب است كه در آيوردا، يك سيستم جامع پزشكي و درمان طبيعي هند مورد استفاده قرار مي گيرد.

10. زيره سبزه
زيره سبز براي هضم غذا و توليد انرژي مفيد است و ممكن است كنترل گليسميك را در افراد مبتلا به ديابت نوع 2 بهبود بخشد. اين ادويه سابقه طولاني در مصرف دارويي دارد و همچنين به منظور افزايش حافظه خاصيت قوي ضد استرس نيز دارد

زيره سبز

چه ادويه هاي ديگري براي كاهش وزن و آب كردن چربي شكم و پهلو خوب است؟
خيلي بيشتر از آن چيزي كه ممكن است تصور كنيد … گياه ها و ادويه ها در واقع برخي از مهم ترين آنتي اكسيدان ها در تامين مواد غذايي شما هستند؛ در بسياري از موارد از ديگر منابع شناخته شده آنتي اكسيدان ها هستند. مثالا، ادويه مانند ميخك و دارچين داراي سطوح فنول هستند كه به ترتيب 30 درصد و 18 درصد از وزن خشك هستند.

آن را با قره قاط مقايسه كنيد، كه به طور گسترده براي قابليت هاي آنتي اكسيدان به كار مي رود؛ آن ها تقريبا 5 درصد فنول را با وزن خشك شامل مي شوند.

مثال ديگر پونه كوهي است، كه داراي 42 برابر فعاليت آنتي اكسيدان بيشتر از سيب، 30 برابر بيشتر از سيب زميني، 12 برابر بيشتر از پرتقال، و 4برابر بيشتر از قره قاط است! يك قاشق غذاخوري پونه كوهي تازه حاوي فعاليت آنتي اكسيدان مشابه با يك سيب متوسط است.

پونه كوهي

گياهان و ادويجات قوي براي آب كردن چربي شكم و پهلو
1. ميخك (زمين)

2. دارچين (زمين)

3. ادويه جامائيكائي (زمين)

4. ادويه پاي سيب (مخلوط)

5. پونه كوهي (زمين)

6. كيك پيراشكي كدوتنبل (مخلوط)

7. مرزنجوش

8. مريم گلي

9. آويشن

ادويه هاي لاغري

نكات پاياني براي آب كردن چربي شكم و پهلو
مثل هميشه در پايان نكات و مطالب نمناك بايد بگوييم كه توصيه هايي كه خوانديد در صورتي براي شما مفيد خواهند بود كه مشكل جسمي خاصي نداشته باشيد و مصرف موارد بالا براي شما محدود نشده باشد براي همين مشورت با پزشك قبل از مصرف اين ادويه ها اهميت دارد .

هميشه به خاطر داشته باشيد كه ادويه عالي تاييد شده را بخريد، چون اغلب غذاهاي سنتي منجر به تشكيل محصولات جانبي مضر مواد شيميايي از جمله فرمالدهيد مي شوند. براي اكثر مردم، اضافه كردن ادويه تنها به وعده هاي غذايي تان براي كاهش وزن كافي نيست، اگر چه قطعا به شما در رسيدن به اهداف كاهش وزن كمك خواهد كرد.

اگر در مورد كاهش وزن جدي هستيد، به يك برنامه جامع تري نياز داريد كه شامل موارد زير باشد:همراه كردن ورزش همراه با رژيم كار آمد خواهد بود.

منبع : نمناك

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۰۵:۰۲ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی